pikker.reismee.nl

Donderdag 29 September

Reacties

Reacties

Patrick en Yvonne

Leuk om eens een ander op zijn reis te volgen.
Het lijkt ons ook wel leuk om eens in die omgeving rond te toeren. Fijn dat het goed gaat en dat jullie het zo naar de zin hebben, je kijkt er toch lang naar uit zo'n reis te gaan maken ondekken en beleven. Ik heb een vraagje, ik kan elke dag maar 1 foto vinden voor de beeldvorming zou ik het leuk vinden om wat meer foto's te zien. Yvonne mijn vrouw die doet zoiets bij pindat en dan kun je elke dag 15 en nu zelfs 20 foto's per dag er opzetten. Ik zal je die link wel eens toesturen als je weer thuis bent.
Verder nog heeeeeeeeel veel vakantie plezier en tot ziens bij AZ.

Groetjes Patrick en Yvonne

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!