pikker.reismee.nl

Woensdag 12 Oktober

Lieve allemaal ,
Nog even voor de goede orde ,het 7-6 voor de mannen geworden met keezen ,jammer voor de vrouwen maar het is zo hi hi .
Vanmorgen kalm op gestart we ontbijten buiten de deur ,het werd namelijk door het personeel zelf aangeraden niet hier te ontbijten ,zit er ook hier niet bij in ,en gelegenheden genoeg om ons heen ,aan de overkant gegeten en een stevig /lekker ontbijt met veel eieren,mijn gut wat geven ze hier toch ook een borden vol ,wat bij ons large is ,is hier small van beker maat .
In elk geval kunnen we er weer tegen ,we willen graag met de skytrain ,daar hebben we nog nooit gebruik van gemaakt ,dus dat moet geprobeerd worden ,we gaan voor 2 stations ,maar dan weten we toch wat voor gevoel het geeft ,even uit vogelen hoe het werkt en daar gaan we ha ha ,we zitten alleen maar onder de grond ,ios net de metro in Amsterdam die gaat alleen bijna maar boven de grond .Wij lachen maar ons kaartje is anderhalf uur geldig en we besluiten om te keren (dit was het eind punt ) en net zo lang te rijden tot we een stukje in de sky gereden hebben ,dat lukt en dan keren we weer om naar het eind punt Waterfront ,wij hebben er lol in .
Bij waterfront nemen we de waterbus ook leuk ,het werkt allemaal super stipt snel en op tijd ,aan de overkant nemen we de gewone bus naar Suspension bridge .
We krijgen van de chauffeur nog allemaal goede adviezen voor de terug weg ,het moet een top atraktie ,wij zeggen nog tegen elkaar je kan wel zien dat het seizoen ten einde loopt,we zijn één van de weinigen ,de brug is een wankele houten hangbrug over een ravijn ,maar het valt ons wat tegen er moest toch ook nog een boom kroon pad en klif pad zijn ,we vragen maar eens ,de mw lacht we zitten verkeerd hier is een kleine maar de Capilano suspension ligt 15 min rijden hier vandaan ppfffen en nu ?We zijn al 2 uur verder en voor we daar dan weer zijn met openbaar vervoer ,we nemen een taxi en we zijn er dus zo .Bij Capilano ligt een prachtige hangbrug boven een ravijn van 40 mtr ,die wel flink wiebelt ,we lopen daarna een boom kroon pad van wel een paar km langs eeuwen oude bomen ,daarna het klif pad dit alles van hout gemaakt langs de bomen of de rotsen het is prachtig ,het weer laat volgens de voorspellingen zijn laatste mooie dag zien ,en wij genieten weer volop .
We merken ,we raken verzadigd ,en gaan vergelijken dat in de wilde natuur het allemaal toch gewoon het mooiste is ,maar niet te min het ziet er prachtig uit .
We besluiten om op de terug weg gewoon maar de bus te nemen ,dan blijkt dat we met een 1/2 uur thuis zijn ,we shoppen nog wat en besluiten de avond met een heerlijke tapas .
groetjes Otto en Agnieta

ans

Mooiiii . Zeg, maar die hangbrug Brrrr moet er niet aan denken! !! Jullie zijn weer n hoop ervaringen rijker! !!!
Fijne reis terug XX