pikker.reismee.nl

Dinsdag 11 Oktober

Lieve Allemaal ,
Vanmorgen vroeg uit de veren ,het zal wel druk zijn op de weg ,dus een snel ontbijt van alle restjes schoonmaken ,voor zo ver ,en dan op weg naar de cruise canada aan de andere kant van de stad ,de tom tom geeft 50 min aan ,nou dat wordt dik ander half uur .Het is al een drukte van belang maar alles is oke en en ook gelukkig bij Cor en Wilma worden de ++ en de - - tegen elkaar weg gestreept ,dat gaat soepeltjes ,de parkeer bon niets over gehoord krijgen we vast nog wel ,maar we wachten af .
Net als we naar buiten lopen komt er een taxi aan om mensen af te leveren ,nou dat kan niet mooier we stappen gelijk maar in ,hij brengt ons in een 1/2 uur naar ons hotel midden in de stad .We laden alles uit en o NEE ggrgrggr ,het is weer eens zo ver een tas laten staan ,wel die met het vuile was goed maar toch en de souvenirs ,het wordt al snel te veel om op te noemen .We bellen en inderdaad hij staat er nog Otto in de taxi weer terug en ophalen maar ,er zit niets anders op ,en we zijn blij dat ie er nog is .Wij checken alvast maar in drinken wat en een uurtje is dan ook zo weer om .
Dan gaan we eerst maar even lekker lunchen en lopen we een stukje door de stad ,we gaan op weg om fietsen te huren Ja Christien je had het goed ,en maken een tocht door of eigenlijk om Stanley park ,het is geweldig, prachtige sky line nen langs de oceaan, en wat naïef om te denken dat de natuur zou op houden in deze grote wereld stad ,hij is alom aanwezig ,indiansummer nog overal omdat het hier wat zachter klimaat is .De zeeschepen even verder op de zeehonden die hun kopjes weer boven de golven uitsteken ,bossen ,strand ,waar we even onze rust nemen .
Dan weer verder geweldige inmense bruggen ,jachthaven na jachthaven heerlijke tentjes met een uitzicht tip top ,we steken nog weer op, zullen we borrelen of niet ,moet kunnen nog een km of 7 .
Al met al, dit alles op een afstand van 20 km rond ,heel bijzonder en erg mooi ,het is toch weer een dag met een gouden randje .
We leveren de fietsen in ,en besluiten met een lekker etentje bij de italiaan ,heerlijke pasta’s met seafood ,van ons weer de groetjes Otto en Agnieta

Cor

Leuk verslag!

Marjo en Tony

De route met de camper zit erop. Veel gezien en leuke dingen meegemaakt. En nu lekker nagenieten van al met moois en leuke dingen die jullie hebben meegemaakt.
Maak van de resterende vakantie nog iets moois van.

Christiene

Hahaha ja. Als wij de one way hadden gedaan van Calgary naar Vancouver stond het fietsen om en in Stanley Park ook op het to do lijstje. Vancouver is erg relaxed hoor ik van de insiders daarom staat een tour rond de stad en Vancouver Island nog op mijn lijstje maar nu eerst onze reis down under. Dit zal dan ook voorlopig mijn laatste reactie zijn maar heb onwijs genoten van je verhalen. Jullie hebben mooie dingen meegemaakt, hilarisch soms en soms ook even billen knijpen maar ook de intense beleving van een landschap waar je U tegen zegt. Er zal straks nog genoeg te vertellen zijn. Fijn om zo via jullie weer even terug geweest te zijn in een land waar mijn hart sneller van gaat kloppen. Nou Globetrotters geniet er nog van en hoog in het luchtruim ver van elkaar zullen onze paden kruizen :) We vertrekken morgen en zullen zaterdag op onze bestemming aankomen.
Tot over.......durf het bijna niet te zeggen....7 weken ;)
Agnieta tot blogs want jij als vaste volger weet me vast wel weer te vinden hihihi
Big hug

Jopie

Wat fijn dat het weer zo'n mooie dag was. Weer heel anders maar ook weer mooi. En weer een avontuur met de tas.
Fijn dat je hem weer hebt.
Hoeveel dagen hebben jullie nog zo in het hotel?
Nog veel plezier met elkaar. Jopie.