pikker.reismee.nl

Zondag 09 Oktober

Lieve allemaal ,
Na heerlijk te hebben geslapen gaan we naar de nieuwe camping met elektra ,deze ligt ook wat dichter bij de stad ,we rijden daarna gelijk door ,eerst maar weer een plekje zoeken, het is druk in de stad er is een marathon gaande .
Het lukt, dan eerst maar eens wat shoppen we willen toch wat mee voor het thuisfront ,geld uitgeven is nog nooit een probleem geweest dus ook nu lukt dat weer prima ,eindelijk wat leuke mooie winkels galerie ‘s enz
Daarna een heerlijke lunch in een broodjes /koffie zaak ,de sfeer van de stad ademt Engeland 1930 uit zo stel ik me voor.
Dan stappen we op de bus voor een City tour ,de hop on hop of gaat jammer genoeg niet van daag in verband met de marathon ,we krijgen een mooi beeld van de stad zo, ze noemen het ook wel Garden City ,nou dat snap je als je hier de huizen met de tuinen ziet het is een echte renteniers stad ,en voor de mensen met geld ,alles ruim op gezet ,het doet wat ouderwets aan met prachtige gebouwen oude Engelse bouwstijl s’avonds verlicht als of het kerstmis is .
De prachtige havens ,met boten ,de vergezichten ,een overzichtelijke rustige stad ,,na de tour maken we nog een wandeling naar de fishermans warf altijd leuk qua sfeer met floot huizen gekleurd van roze ,geel ,blauw en zelfs hier met mini tuintjes .We gaan met de water taxi weer terug ,die er aan de buitenkant uit ziet als een Engelse taxi.
Tot besluit van deze dag sluiten we af in het Fairmounth Empress hotel 840 kamers ,met een geweldige sfeer palmen ,glas in lood een pianist houten vloeren met perzen ,we hadden gereserveerd voor de afternoon tea ,met royal Engels porselein ,pink omhoog en snoepen maar ,zoals we wel verwacht hadden het is voor ons een maaltijd .
De sand wich in alle soorten de scoones ,en dan natuurlijk koekjes en chocola mmm ,daar zitten wij loopschoenen aan rugzak naast de stoel ,mooi he
De avond is allang weer gevallen voor wij weer naar de camping gaan ,morgen op naar Vancouver.
groetjes Otto en Agnieta

Christiene

Wat een mooi verhaal weer. Jullie doen leuke dingen en die wandelschoenen die zien ze niet hoor onder tafel :) Geniet van jullie laatste dagen en de zon laat zich heus nog wel zien hoor.

Remon,Marloes,Sam en Jake

Bijna zit het er op. Voorbij gevlogen! Geniet nog maar lekker de aankomende dagen. Nog een paar mooie verhalen te gaan.

Dikke kus van ons

jopie

Jullie waren er dus echt op gekleed begrijp ik.
Maar lak aan iedereen vind je niet.
Dit leek mij ook wel weer een hele leuke dag.
Hoeveel dagen nog te gaan.
Ik kijk er naar uit.
Jopie.