pikker.reismee.nl

Maandag 10 Oktober

lieve Allemaal ,
Vandaag een rustige dag we starten kalm aan, en gaan dan richting de boot het is een uurtje rijden ,onderweg zien we hele familie’s in de pompoenenvelden, om alvast een pompoen op te halen voor Halloween ,wat ook al weer snel is ,het is een kleurrijk gezicht ,maar het betekent dat ook hier de indian summer bijna ten einde is.
Bij de ferry gaat alles voorspoedig we varen door de delta’s van Vancouver dus weer veel eilanden begroeit met bos en hier en daar een huis .Je zal er wonen mooi ,maar niet voor ons .
De tocht duurt anderhalf uur na de boor eten we wat ,dan gaan we naar een camping in Vancouver we rijden dwars door de stad ,en dat geeft al een aardige indruk .Super modern met veel glazen hoogbouw ,alles ruim van opzet waarbij de dwarse straten uitmonden op de oceaan prachtig het heeft wel wat van San Fransisco,alleen wat minder hoog .
De bergen liggen hier om heen ,in de boekjes staat dat geologische gezien Vancouver tot 1 van de mooiste steden ter wereld behoord .Een ruime mooie schone stad met stranden ,skigebieden binnen een 1/2 uur en een park van 350 hectare met eeuwen oude bossen, en dat alles is hier .
We waren om 15.30 op de camping ,maar zitten onze tijd lekker te verkletsen ,nu maar de plannen voor de komende dagen uit gestippeld ,de boel een beetje inpakken en opruimen .De Camper leveren we morgen in en dan gaan we naar en hotel .Het zal wel even duren misschien Cor heeft wat schade natuurlijk,en ook wat klachten hun slangen van de wc hadden steeds at lekkage en was ook slecht te legen ,waardoor je dacht leeg te zijn sta je net 1 nacht zonder wat en slaan alle meters al weer uit of bij het rijden kwam het douche water omhoog ,dus wilma is nog wel eens actief geweest,we hebben nog een parkeer bon opgelopen onderweg ,dus er valt nog wel wat te verhapstukken .
Nu lekker aan de koffie meteen borreltje de boel moet op ha ha groetjes Otto en Agnieta

Christiene

Lekkere afsluiter van zo'n reisdag. En staan de dames al voor? Hahahaha

ans

Nou, dan aan t begin van t einde van jullie avontuur! !! Ja hoor! !! Alles moeten op! !:)niks achter laten..en ben benieuwd wieber uit eindelijk voor staan? De vrouwen of de mannen? Maakt niets uit hoor! !en jullie hebben veel, heel veel om terug te kijken! !!goede reis terug! Groetjes Hans en Ans x