pikker.reismee.nl

1e dag Calgary

Hallo Lieve Alemaal

De reis is spoedig verlopen we gingen met de trein van 9.15 naar Schiphol waar we een uurtje later arriveerden Cor en Wilma onze goede vrienden waarmee we reizen waren er al ,want zo als het hoort wie het dichtste bij woont die is het laatst .We vliegen met airbus van airtransit wat goed gaat ,zonder overstappen alleen maar rechtuit zijn we 9uur later in Calgary
Wel even schrikken 6 graden ,het hotel busje is net vol voor onze neus waardoor we een klein uurtje moeten wachten ,nog maar een bakje koffie en geld regelen dan is dat ook weer voor elkaar .
Het hotel is goed de camper kunnen we morgen om 12.30 halen nu is het 4.00 uur en gaat ons lichtje langzaam uit we proberen nog wat te rekken zodat we goed in het ritme zitten lokale tij is 20.00 uur maar na een goed diner.
en een wijntje en een biertje valt dat niet mee
groetjes Otto en Agnieta

ebelien

Nu is de reis echt begonnen..... heel veel plezier. We zijn benieuwd naar de verhalen! Groetjes o en hier is het heerlijk 20 graden ????

Christiene

Hoi globetrotters

Fijn dat de reis voorspoedig is gegaan en al in Calgary zijn. Je verhalen en foto's zullen misschien een feest van herkenning zijn maar ook genoeg nieuwe dingen. Ik wens jullie heel veel plezier, laat je verbazen door het wild wat zomaar aan de kant van de weg of op de weg loopt. Ik ga je met veel plezier volgen. Voor nu welterusten en fris op morgen voor het echte avontuur.
Groetjes
Christiene

Patrick en Yvonne Balvers

Een hele mooie vakantie toegewenst. Camera in de aanslag want voor je het weet loopt er een beer of een moose ( eland) in de weg en vliegen de eagles om je oren.
Geniet ervan.
gr.

Ans

Hoi, hoi. Nou begin is goed gegaan! !!Het avontuur gaat beginnen. 6gr is ff weer wat anders !!???? Zal wel goed komen denk ik.lekker slapen en dan morgen weer fit op!!We kijken uit naar jullie verhalen. Groetjes en nog n knuffel ..Fijne reis !!!!

Marloes, Remon, Sam & Jake

Hoi pap en mam.

Fijn dat de reis zo goed is verlopen. Eindelijk is de reis begonnen. We kijken uit naar jullie verhalen.

Veel plezier en dikke kus van ons.

PS: heb jullie mail 7x gehad ????

Henk en Epi

Mooi om te lezen dat jullie aan de reis kunnen beginnen, ook wij hebben 7 x mail gehad. We zien uit naar de verhalen. Liefs

Willemien Paul

yeh ook bij ons 7 keer binnen gekomen. Maar zeker is dan dat je de mail niet kunt missen ;-)
We volgen jullie weer via Reismee leuk om jullie belevenissen te lezen. Veel plezier, liefs

Tine

Nu lekker genieten van het mooie Canada

Marjo en Tony

Lekker op weg met de camper. Geniet van de natuur en
wachten op berichten van jullie belevenissen.
Andere vrienden van ons vertrekken vandaan naar Vancouver om een soort gelijke tocht te maken.
Wie weet komen jullie elkaar nog tegen.