pikker.reismee.nl

Dag 3

Donderdag 22 sep
Vandaag na een koude nacht ons thermo ondergoed komt goed van pas in een te klein bed weer op tijd uit de veren Bannf staat op het program we zitten er maar een 1/2 uurtje vandaan het blijkt een mooie plaats maar super toeristisch alles eten shoppen prachtige huizen veel bloemen en super verzorgt .
Eerst maar naar het info centrum daar besluiten we een tocht naar de watervallen Jhonston Canyon te gaan het is nog al miezerig weer en misschien is het hoger wat droger ,Een prachtige rit er naar toe en daar naar de lower en de upperfalls gelopen inspannend maar meer dan de moeite waard .
Na de lunch Bannf nog wat bekeken even de toerist uitgehangen geshopt lekker opgestoken .
na vijven maken we een tocht om elken (soort herten /elanden )te scoren de tocht is mooi en brengt onz langs vele mooie uitzicht punten maar geen elk te zien we gaan terug het wordt bijna donker en dan willen we weer op de camping zijn .
Maar dan zien we ineens 2 auto’s in de kant wat zou er te zien zijn ,en ja wel hoor een grote zwarte beer druk aan hat graven naar ja wat ? die zich prachtig laat bekijken ,wat bijzonder gelijk op de eerste dag al een beer gezien we worden er helemaal blij van .
Dus weer verder naar huis nu begint de tijd de dringen ,maar het blijkt een goed advies als het avond word komen de dieren te voorschijn want ook de elken komen we nu tegen eerst 2 ,en even later een echt bul met vrouw en kinderen prachtig druk bezig om zijn kudde te beschermen .Het was donker dat we thuis kwamen maar meer dan voldaan van deze prachtige dag .Op de camping nu wel een wolven alarm ,wat betekent geen eten buiten de camper.Ons bed verhuisd naar boven de cabine die is groter kijken hoe dat bevalt welterusten groetjes Otto en Agnieta

Ans nunumete

Nou , dat is mooi meegenomen dat jullie zo snel al n beerondje en dan toch nog die elke (herten) hebben gezien. Vandaag (zondag 25 en )alle mailtjes gekregen
Ga snel volgend lezen .X

Ans nunumete

Beerondje?????haha beer moet t zijn.