pikker.reismee.nl

Dag 4

Lieve Allemaal ,
Vandaag gaan we op weg naar Lake Louise een goed uurtje rijden na heerlijk geslapen te hebben ,we konden lang uit en hoefden niet te samen te draaien en dat is toch wel heel prettig .
Lake Louise is een prachtig meer met een aqua blauw /groene kleur dit komt van het sneeuwwater en van de algen die op de bergen groeien het is ook wat silt het meer is 70 mtr diep en van nov tot en met juni bevroren .
Er ligt wel een meter dik ijs en het water wordt zomers niet warmer dan 10 gr .
We besluiten langs het meer te lopen mooi vlak voor Cor die last heeft van zijn knie ,maar dat blijkt toch onder onze maat en we besluiten verder boven naar een theehuis te gaan is nog maar 3,5 km dat moet lukken
Maar dat viel niet mee stijl omhoog flink veel rotsen we hebben er 2 uur over gedaan en een ieder van ons zat aan zijn tax behalve Otto natuurlijk
Glimlach
.Het was een heerlijk tentje op uit te rusten tussen de sneeuw en de bergen met soep en broodje alles bio verantwoord .We zaten op 2000 mtr hoogte en de uitzichten waren meer dan de moeite waard .De tocht naar beneden ging wat beter maar we waren meer dan trots op ons zelf .
In het centrum nog even lekker opgestoken en dan op zoek naar de camping ,dat was maar 5 min een mooie camping met electra maar nog steeds geen wifi .
Ook loopt de spoorbaan dichtbij wat wel te horen is de treinen zijn hiet niet misselijk we hebben er al 1 geteld met 160 wagons met veel dubbele containers erop ongelooflijk.
We gaan het merken nu afsluiten want er moet gekeesd worden lieve groet tot morgen

Ans nunumete

Wauuuuw. Knap hoor. Die berg op klimmen! ! En gelukkig beter geslapen! !!!!!dat is toch belangrijk. Tis wel koud als ik t zo lees!hopelijk niet TE veel last van de treinen. Gr weer