pikker.reismee.nl

Dag 5

Lieve allemaal ‘
We gaan vandaag weer verder richting Revelstook wat in de staat Brits Columbia ligt ,we gaan vroeg opweg of althans dat was het plan ,maar het water vullen en de tanken legen neemt zeker de eerste x wel wat tijd in beslag ,het moet weer even wennen .
Uiteindelijk rijden we om 9.00 u weg 228 km voor de boeg wat 3,5 uur rijden is met natuurlijk een bakkie koffie onder weg zijn we rond 12.30 op de camping daar rijden we langs dus we checken gelijk maar in .de weg was prachtig en de bergen adembenemend mooi groots, ruig, groen rotsen ,veel 2 baans wegen met af en toe een derde baan om in te halen ,de uitzichten zijn groots en wel veel gevoel van ruimte maar de snelheid is er niet op de max mag er 100 worden gereden .
Na de lunch besluiten we de mooie route te maken met de naam Maedows in the sky een prachtige route met veel haarspeld bochten en uitkijk punten.Het laatste stukje kan niet meer met de camper of de auto maar lopend of met een shuttle busje ,gister genoeg gelopen dus we gaan met het busje (worden toch een dagje ouder ) .Boven is een mooi meer Balsum lake en mooie korte loop route’s We lopen de first footstaps trail ,waarin je bij de hand genomen wordt door de oorspronkelijke bevolking met weer enorme ver gezichten ,We lopen naar naar het Haether Lake en naar de Historic fire lookout dit alles zeer de moete ewaard en goed te doen .
Tot besluit een kijkje in Revelstook waar niet veel bijzonders is waar te nemen Lekker uit eten is wel gelukt ,en waar we tot de ontdekking komen dat we vandaag al de tijdzone passeerde dus dat viel weer een uurtje mee .
Vandaag een camping met van alles en nog wat dus we hopen dat jullie morgen ochtend alles hebben lieve groet van Otto en Agnieta

dam batist

Zo wat een verhalen ineens. Mooie natuur dus. En al beren gespot. Heel tof. Nou ben benieuwd naar de rest. Veel plezier. X ons

Marjo en Tony

Nu al veel mooie dingen gezien.
Dat belooft nog wat de komende tijd.

Christiene

Wat een feest! Beren, Elks, watervallen en meren. Mooi hè.
Ik heb mijn fotoboek er ook maar weer eens bijgepakt om de herbeleving van jullie verhalen weer beeld te geven. Hoewel....die beelden blijven gewoon op de harde schijf in je hoofd staan hoor hahaha
Jullie wijken nu van de route af die wij hebben gereden, zo ontdek ik ook weer nieuwe dingen. Ken de plek wel waar jullie zitten maar hebben uiteindelijk voor een andere route gekozen omdat wij toch maar niet naar Vancouver gingen. Dat bewaren we gewoon voor een andere keer ;)
Wat is het genieten in een wijds en puur land.
De foto's zeggen genoeg.
Tot je volgende blog

Ans nunumete

Zozo, en dit is nog t begin!!!!!Duidelijk genieten daar! En veel moois te zien. Lekker n camping met wel vanalles erbij! Wat zij we toch verwend he .
Ben benieuwd naar t volgende verhaal. X

Henk en Epi

Wat mooi om met jullie op reis te zijn, om het mee te beleven, we zien uit naar de verslagen.xx

Mary van den Dorpe

Wat een prachtige reis weer en heel leuk om het te volgen.

Giovanni en Jopie

Wat maken jullie weer een prachtige reis.
IK wens jullie heel veel reisplezier.
Maar daar weten jullie wel raad mee.
Geniet veel van al het mooie. En een hartelijke groet van
Giovanni en Jopie.

Oyevaar

Heerlijk om jullie verhalen te lezen en te volgen. Geweldige reis maken jullie. Ondernemend hoor. Ook met een camper vast lopen. Ja dat is iets minder ik herken dat. Prachtige routes zowel rijdend als lopend. Ook mooi weer gegeven in het verslag. Kijk weer uit Nasr het volgende verslag. Geniet en lieve groetjes.