pikker.reismee.nl

Maandag 03 Oktober

Lieve allemaal,
Vandaag een rustige start ,dan gaan we naar de Elkenfalls we lopen weer een trail die zijn best doet om de vorige weer te overbluffen ,qua watervallen is dat niet het geval maar mooi is het toch ,man man wat een natuur hier het is allemaal even groots ruig en kleurrijk door de herfst, ook is hier de suspension bridge, z’on grote hangbrug over het water in een kloof .
Dat is toch wel een machtig gevoel ,we gaan terug naar de camper om te lunchen en spreken een stel Nederlanders die hier in de buurt beren gespot hebben ,dat willen we dan toch weer uit proberen .
Eerst lunchen en daarna bezoeken we een zalmkwekerij ,alles met de hand vrouwtjes zalm open snijden kuit er uit en in een bakje mannetje zalm wordt uitgeknepen sperma erbij ,juiste menging even roeren en weer een nieuw portie gemaakt dan op kweek ,en later de vissen in allerlei maten, in verschillende bakken om te groeien ,een natte koude bedoening .Wel leuk om gezien te hebben .
Daarna gaan we naar de plek waar de beren waren gesignaleerd we lopen wat, we wachten wat ,maar als we willen dat het gaat gebeuren dan gaat dat niet lukken ,het begint te regenen ,we houden nog even vol, maar dan is onze beren jacht toch ten einde .Morgen gaan we het proberen met professionals we hebben er genoeg voor betaald dus nu maar vingers crost ,hopen dat het lukt .
Wij sluiten weer af met een spelletje liefs Otto en Agnieta

Christiene

Hahahahaha ja die beren zijn ook niet gek! Succes bij het spotten!

Ans

Nouw, tis allemaal wat. Ik zei toch al n heel avontuur. Dat van die zalm.tja zo kan t ook! !!!hihi t vermenigvuldigen....hopelijk zien jullie de beren!! Succes! !!!!groet.Hans en Ans x