pikker.reismee.nl

Woensdag 05 Oktober

Lieve Allemaal ,
Daar zijn we weer de stand staat nu gelijk met het keezen ,dus dat gaat goed ,heerlijk geslapen na onze laatste nacht met zicht op de straat van Georga .
We trekken weer verder het is goed weer om te rijden het regent dat het giet en er is alleen maar grijze lucht ,het eerste stuk gaat over de snelweg en is wat saai ,we zakken nu naar benden en gaan naar Tofino ,dan slaan we af en komen op een 2 baans weg die weer zijn best doet om de mooiste te zijn ,bomen zo groot als dat het lijkt als of ze in de hemel rijken,groen ,goud bruin ,bergen links en rechts, en op zijn onverwachts te prachtigste meren ,en af en toe water gekletter van rivieren beekjes enz ,en natuurlijk is dan de zon er ook alweer we stoppen waar we kunnen eten wat lopen wat ,en zo komen we om 15 .30 op de camping aan .
Weer een mooie camping ,wel de duurste tot nu toe 55 dollar maar met gratis hout en wifi die weer matig werkt .
we drinken een bakkie en besluiten alvast onze walvis tocht voor morgen te boeken .
Tofino ligt hier 5 km vandaan en daar zijn vele orginisatie’s die dat doen we zitten hier aan de oceaan ,Otto probeert hier en daar natuurlijk weer wat te ritselen ,wat maar matig lukt maar hij is geboekt morgen ochtend om 10 u gaan we in een zodiac de oceaan op om walvissen te spotten ,hierover morgen meer .
Lieve groet Otto en Agnieta

Christiene

Spannend die orca tour. Hoop dat ze een mooi showtje geven :)